LCD monitor, ne-nativni rozliseni?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Listopad 28 20:24:14 CET 2010

 28.11.2010, 20:19:20

Ne-nativni rozliseni, je takove, z kterym nepocitaji nektere, prasacky
napsane programy. Mate-li rozliseni vyrazne vetsi, nez s jakym program
pocital, je to mrnave a neda se to cist. A kdyz zvetsite font v
nastaveni windouws, tak se to taky neda cist, neb napisy lezou pres
okraj dialogu, tudiz nejsou videt.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz