PIC 24,32 nebo ARM?

j s jarin.hw na gmail.com
Neděle Listopad 28 08:01:00 CET 2010

2010/11/27 Ing. Peter Adamec <max13 na atlas.sk>:
> Este jedna vec na zaver, ked budete kupovat PicKIT 3, tak sa obrnte velkou
> davkou trpezlivosti. Ja som na pickit 2 srsal ohen ked som ho vyskusal
> poprvykrat.
> Ale za tu cenu....

No PicKit2 ma v sebe 8-bitovy MCU, PicKIt3 ma 16-bitovy MCU, ICD3 ma v
sebe kombinaciu DSPcka, Spartan3 FPGA a rychleho USB PHY - to sa
samozrejme musi prejavit v rychlosti tych nastrojov.
Refresh premennych z RAM targetu (pri krokovani alebo po breakpointe)
trva rozdielne doby pre jednotlive nastroje, zvlast ked ma clovek vo
watch window-e otvorenych vela velkych premennych. Inak z funkcneho
hladiska su vsetky tri na podobnej urovni - teda poskytuju cca to
iste, iba s inym pohodlim (a cenou - cca 30EUR PicKIt2, 40EUR pre
PicKIt3, 170EUR ICD3). PicKIt3 je podla mna takym sikovnym kompromisom
pre zaciatok.

> Momentalne je moje dusevne ja rozhodnute kupit ICD3 a cakam iba na
> prilezitost kedy si to sam pred sebou obhajim.

Idu Vianoce... ;-)
Fakt sa to oplati, odkedy mam ICD3, tak ostatne pouzivam uz iba ako
zalozne nastroje.

J.S.