PIC 24,32 nebo ARM?

Ing. Peter Adamec max13 na atlas.sk
Sobota Listopad 27 20:32:01 CET 2010

PCB s koncovkou U2 na konci je Ulink2 klon (KEIL)
PCB s koncovkou J8 je Jlink8 klon (IAR EWARM)

http://shop.ebay.co.uk/friendlyarm/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686

upozornujem ze vraj ulink2 klon spolupracuje korektne s verziou keil
4.01 tusim. Novsia verzia chce vraj upgrade firmware a ten neprebehne
korektne.
To znamena ze novsi keil bude asi problem
JLINK8 klon by podla mne dostupnych informacii fungovat dobre s IAR aj
poslednej verzie ale nemam vlastnu skusenost takze zarucit neviem.

Vo vseobecnosti som si vsimol ze v poslednej dobe s ebay miznu vsetky
tieto polooficialne srandy takze veci sa nam zacnu pomalicky komplikovat.
Este jedna vec na zaver, ked budete kupovat PicKIT 3, tak sa obrnte
velkou davkou trpezlivosti. Ja som na pickit 2 srsal ohen ked som ho
vyskusal poprvykrat.
Ale za tu cenu....
Momentalne je moje dusevne ja rozhodnute kupit ICD3 a cakam iba na
prilezitost kedy si to sam pred sebou obhajim.

PA