[OT] Prosba o pomoc s BIOSem

Středa Listopad 17 14:49:31 CET 2010

2010/11/17 Milan Horák <konference na 1301.cz>:
> Zdravím vás,
>
> povedlo se mi při flashování to čeho jsem se bál a tím pádem jsem skončil s
> mrtvou deskou ASUS M2N-E. Diagnostická karta do PCI hlásí kód 08, což je
> kontrolní součet CMOS.
>
> Takže bych potřeboval sehnat někoho, kdo tuto desku má, zda by mi nepomohl
> provést ten flash za tepla nebo jak se tomu říká.

To jako "hotflash"? Na to není potřeba přesně ta samá deska. Na to je
potřeba, aby byla flash paměť vyndavací a pak samozřejmě potřebujete
desku s paticí, kam se dá strčit. To už jsem dělal, hledejte
"uniflash" - je to jako awardflash nebo amiflash, akorát vám nahraje
cokoliv kamkoliv.

Pokud paměť vyndavací není, dá se použít recovery metoda s disketou -
vaše deska ještě má floppy konektor, ne? Když se nezdaří flash BIOSu,
tak se deska pokouší natáhnout si nový image z diskety, pokud nemá
disketu, tak snad z USB flash disku, ale to jsem nikdy nezkoušel
(nepotřeboval jsem to). S tou disketou jsem to už dělal, protože
základní deska nějak sama zapomněla.

Pavel Kadečka.