[OT] Prosba o pomoc s BIOSem

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Listopad 17 15:02:26 CET 2010

U většiny nových desek se v BIOSu přepisují jen údaje týkající se
systému. Bootloadery, Flash utility a mnoho dalších užitečných nebo ne,
věcí zůstane netknuto. Není tedy důvod, proč by BIOS nešel obnovit
nějakou výrobcem doporučovanou cestou přímo na desce. Vymažte řádně CMOS
a hledejte u výrobce nebo na netu Crash BIOS pro vaši desku. Mám dojem,
že Vaše deska by měla mít v sobě EZ Flash utilitu takže by to mělo jít
poměrně hladce.
Jinak, jde to také programátorem pro použitý typ paměti.
S pozdravem,
		Miloš Dašek