mech: dulcik / navrtavaci vrtak ??

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Listopad 14 19:39:16 CET 2010

On Sun, 14 Nov 2010, Kubat Tomas wrote:

> nejak si nedovedu predstavit, ze tim krizovym
> stolem(http://www.noto.cz/dilna-naradi/obrabeci-a-specialni-stroje/prislusenstvi/krizovy-stul-g-5757-proma.html)
> vyresim celej problem. tim vrtakem, tedy napr. 4-6 se potrebuji trefit
> do nejakeho bodu a pokazde dil upinam rucne. ten stul jsem myslel jen
> pro doladeni mista otvoru. pres normalni vrtak proste neuvidim presne
> ten bod, kam potrebuji vrtat ...

Ten stul snad ma hodinky takze muzete jet podle hodinek. Najet ze strany
na obrobek vrtakem az se zacne lehce dotykat, pak popojet o pul vrtaku
a mate zkalibrovany X , to same z druhe strany a mate Y. Pak popojizdet
podle hodinek a navrtavat. Jen musite vzit v uvahu "cvak" a kdyz se
urcitym smerem vracite tak musite prejet dal o >"cvak" a pak se vratit
na pozici smerem kterym se to kalibrovalo..