mech: dulcik / navrtavaci vrtak ??

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Neděle Listopad 14 19:54:06 CET 2010

uz mi hlavou nekolikrat bezelo, tohle nejak prevest do nejakeho
"plotru". jenze to zacne doplnenim odmerovani k tomu krizovymu stolu a
konec by byl nekde u cnc ... i kdyz me by stacila zamecnicka presnost na

0,1mm . zkusim pohledat neco hobby, nejlip stavebnici.
sverak mam obyc
http://www.noto.cz/dilna-naradi/obrabeci-a-specialni-stroje/prislusenstv
i/sverak-svv-100-proma.html ,
ten pujde nejak upnout na ten stul, nebo budu muset sehnat neco jinyho
... ?
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Simek
Sent: Sunday, November 14, 2010 7:39 PM
To: HW-news
Subject: RE: mech: dulcik / navrtavaci vrtak ??

On Sun, 14 Nov 2010, Kubat Tomas wrote:

> nejak si nedovedu predstavit, ze tim krizovym
> stolem(http://www.noto.cz/dilna-naradi/obrabeci-a-specialni-stroje/pri
> slusenstvi/krizovy-stul-g-5757-proma.html)
> vyresim celej problem. tim vrtakem, tedy napr. 4-6 se potrebuji trefit

> do nejakeho bodu a pokazde dil upinam rucne. ten stul jsem myslel jen
> pro doladeni mista otvoru. pres normalni vrtak proste neuvidim presne
> ten bod, kam potrebuji vrtat ...

Ten stul snad ma hodinky takze muzete jet podle hodinek. Najet ze strany
na obrobek vrtakem az se zacne lehce dotykat, pak popojet o pul vrtaku a
mate zkalibrovany X , to same z druhe strany a mate Y. Pak popojizdet
podle hodinek a navrtavat. Jen musite vzit v uvahu "cvak" a kdyz se
urcitym smerem vracite tak musite prejet dal o >"cvak" a pak se vratit
na pozici smerem kterym se to kalibrovalo..

> tomik.

-*