Re: 4-vrstva DPS...

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Úterý Listopad 9 19:01:57 CET 2010

HTML příloha byla odstraněna...
Zdravím,

Další problém s vias v padu je při reflow pájení. Do otvoru navzlíná
cín a chybějící množství se pak musí ručně doplnit.

Honza

------------ Původní zpráva ------------
Od: andrej jancura <hw_aj na zoznam.sk>
Předmět: Re: 4-vrstva DPS...
Datum: 09.11.2010 12:07:19
Ahoj,

davat prechodky do padov smd suciastok sa neodporuca. spoje su inak
mechanicky namahane, mozu casom popraskat a neda sa to dobre najst a
opravit. Rozmiesnenie suciastok by som volil tak, aby ste ich
normalne mohol osadit pinzetou, teda pridat tak 20-30 mil ako
odsadenie od obrysu suciastky. Okrem toho, ze medene plochy su ok,
treba davat pozor, aby ste zbytocne nerobili "slucky".

A.