4-vrstva DPS...

Tomáš Pípal dargos na seznam.cz
Úterý Listopad 9 19:21:51 CET 2010

Vias v padech je uz pokrocilejsi technologie, ma opodstatneni u HDI
desek a tam kde jsou rychle signaly.
Vias v padech se pri vyrobe vyplnuji tak aby byly na povrchu rovne, je
mozne taky pouzit teplotne vodivy
material na vypln pro lepsi odvod tepla se soucastek, bohuzel si za to
budete muset priplatit.