OT: Patek, aneb vyuzijte vyfuk auta jinak

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Pátek Listopad 5 15:28:13 CET 2010

Pri vymene pouzit par kvapiek nevysychaveho oleja na skrutky a zavity?
Nasledujuce odskrutkovanie bude prekvapivo jednoduhsie...
Pred uskladnenim diskov tiez sahnut mastnymi prstami na dosadacie plochy
skrutiek, a
dosadacie plochy disku...

Dodo