OT: Patek, aneb vyuzijte vyfuk auta jinak

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Pátek Listopad 5 15:19:37 CET 2010

Kdyz uz je ten patek
Po peci jednoho pneuservisu (stalo se mi to u nich dvakrat, takze to
nebude nahoda) jsme ten kriz museli nastavit trubkou skoro metr a pul
abychom s tim hnuli. Bez nastaveni se to ani nehlo a pokus nastavit
"normalni" klic na kola skoncil tak, ze jsme z nej udelali vrtuli :))

KR