Elaborat pro deti - kmitoctove spektrum - kritizujte

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Listopad 4 09:38:35 CET 2010

nenasakla houba je v poriadku, ale zhromazdit vsetky znalosti ludstva na
jednom plagate je podla mna pre zaciatocnikov na zoznamenie s
problematikou uplne nevhodne. Ale to je moj nazor.