Elaborat pro deti - kmitoctove spektrum - kritizujte

Pavel Poucha papouch na papouch.com
Čtvrtek Listopad 4 10:00:41 CET 2010

Dovolil bych si nesouhlasit. Dítě mám sice jen malé, nicméně podle sebe (ač
se má nenasáklost projevuje jinak) musím konstatovat, že takovéhle přehledy
jsou velmi užitečné. Samozřejmě, není to učebnice, ale po krátkém vysvětlení
je to skvělá pomůcka.

A nápad "zhromazdit vsetky znalosti ludstva na jednom plagate" taky není
špatný :-) Například plakát na stěnu domu... řekněme 10x20m je 200m2. Jedno
písmenko zabere cca 4mm2. Tedy 200E6/4 = 50 milionů písmenek. Tam už by něco
vešlo, ne ? Nechcete se do toho pane Valuchu pustit ? Možná smysluplnější
než hrát si s částicemi, které nikdy nikdo neviděl :-))

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch na papouch.com