arm, eclipse, linux

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Květen 13 16:50:33 CEST 2010

Nerobim ani ARM ani Eclipse, ale ciste z principu by som si nenechal od nejakeho bazmegu vnutit co a ako sa ma prekladat (aj ked urcite tam na to nejake klikatka su). Ledaze by to bolo jasne zdokumentovane, akym sposobom sa to deje (ale to by ste sa zase tu nepytali, vsakze).

Takze podla mna b je spravne (vnutit externy makefile).

wek