arm, eclipse, linux

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Květen 13 17:03:32 CEST 2010

Myslim, ze obavy nie su na mieste. Plugin vygeneruje makefile, ktory
po sebe nemaze, takze nie je problem zistit si co a ako robi (nakoniec
aj do consoly sa vypisuje vsetko) . Druha vec je, ze (teda pre AVR)
generuje makefile vzdy pred prekladom, aj ked uz existuje, takze
vsetky zmeny, ktore by som si v nom urobil sa okamzite stratia. Nic mi
vsak nebrani vytvorit si projekt bez pouzitia pluginu a pripadne
pouzit ako zaklad prave pluginom vygenerovany makefile, ktory si
upravim k obrazu svojmu.
Pozn. pre to AVR-ko nemam potrebu nic upravovat, nenasiel som vec,
ktoru by som potreboval a nesla by "naklikat" (other command line
arguments je silny nastroj :-)

miro