Hadanka s ATMega128

Stano stano.hw na gmail.com
Středa Květen 12 13:28:30 CEST 2010

Jedine co ma napada su nespravne nastavene FUSES alebo LOCK bity.
So zabudanim flash pri vypnuti som sa este nestretol, ale niektore stare
AVR napriklad AT90S2313 mali pri nedokonalom nabehu napajania
(nehokonaly reset) tendenciu poskodit prvy byte v EEPROM. Terajsie AVR
maju vsetky BOT takze tento problem uz nenastava.