Hadanka s ATMega128

Martin Locker locker na vosrk.cz
Středa Květen 12 08:29:35 CEST 2010

Zdravím,

když už jsme u těch záhad. Měl bych s ATmega128 taky jednu, zatím se mi
ji nepodařilo objasnit. Na vývojové desce mám ATmega128 s bootloadrem,
cca 1 rok fungovala zcela normálně, pak jsem potřeboval připojit SD
kartu, tak jsem přes pár drátků vyvedl SPI (nebylo s tím na plošňáku počítáno).
A od té doby nefunguje RESET pin (tlačítko). Na pinu je stálé napětí cca 3V,
a tlačítko reset přes odpor 10k s tím nehne. Tím jsem přišel o ISP, ale
přes booloader jde nahrávat bez problémů, jen aktivace bootloaderu
a reset musím dělat přes vypnutí napájení.
Zkoušel jsem i odpojit nožičku od spoje a i v luftě je to pořád stejné. Co se
tomu procesoru stalo, to je mi tedy záhadou?

Martin L.