Re: Modelářský stabiliátor z 7,4V na 6V (pro LiPol baterie) s vyšším proudem

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Březen 22 10:23:39 CET 2010

No jestli ctu dobre, on ma prave pro RC vybavu ty LiPoly, nikoli jako
pohonne (auto je na spalovak). Kazdopadne aby 10A BEC neutahnul jedno servo
v cumaku, druhe na plynu (a mozna treti na prevodovce), to se mi zda jako
hodne silny kafe, tam bych se spis dival, proc BEC vypina - to prehrati je
dost mozny, muze byt i nejaky mechanicky problem mezi regulacnim prvkem (co
ja vim, cim to reguluje, nejspis nejaky FET) a jeho chladicem. Poutahovat,
napastovat, otestovat, vymenit :)

Pavel Kutina

P.S: Mimochodem - v noci poprve spustil "auticko" (no auticko, ono ma asi 85
cm delky :), jako pohon jsou zatim NiCD, ale budou LiPoly, a prave pro
prijimac, regulator a servo jsem radeji zvolil extra napajeni ze ctyr
tuzkacu. Tech par deka navic urcite uvezu.

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 22, 2010 10:14 AM
Subject: Re: Modelářský stabiliátor z 7,4V na 6V (pro LiPol baterie) s
vyšším proudem

No nereknu kdyby mel vetrone kde je treba 8-10 serv pri plne mechanizaci
kridel, ale u auta? Ani 10kg servo si nevezme dle meho 10A.

Spis si myslim, ze BEC vypina na prehrati. Je to casty pripad - BEC
zacne omezovat napeti pri prehrivani.

Takze bud lepe chladit a nebo klasika na RC pouzit nezavisle NiCd.

Radek Vicek