Modelářský stabiliátor z 7,4V na 6V (pro LiPol baterie) s vyšším proudem

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Březen 22 10:14:45 CET 2010

No nereknu kdyby mel vetrone kde je treba 8-10 serv pri plne mechanizaci
kridel, ale u auta? Ani 10kg servo si nevezme dle meho 10A.

Spis si myslim, ze BEC vypina na prehrati. Je to casty pripad - BEC
zacne omezovat napeti pri prehrivani.

Takze bud lepe chladit a nebo klasika na RC pouzit nezavisle NiCd.

Radek Vicek