Tel. linka 2dr/4dr

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Neděle Březen 14 09:50:47 CET 2010

Jen bych k tomu dodal, ze se dnes resi 2dr/4dr vidlice na bazi spec
obvodu s DSP. Soucasti techo DSP jsou  i frekvencni eqvalizery. a
"eliminatory echa" . To totiz vznika pri digitalnim zpracovani signalu a
jeho malem spozdeni....   Bohuzel spec obvody vetsinou obvody obsahuji i
dalsi navazujici casti pro zpracovani PCM signalu, kodery/dekodery a
vyuziti jen jako vidlice je prakticky  nemozne.