Tel. linka 2dr/4dr

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Březen 14 09:58:10 CET 2010

Zdravím,
  to je samozřejmě pravda, ale právě kvůli tomu závěru jsem to sem ani
nedával, autor požadoval ověřené zapojení a tak jsem mu ho sem dal, toto
je v podstatě zjednodušené zapojení vidlice z účastnické sady ústředny
řady UE (UE20x, UE20, UE10...), které vymyslela původně firma Mitel a
používalo se skutečně v miliónech sad po celém světě. Co se součástkové
základny týče, v našich ústřednách se používal dvojitý operák MA1458,
který je k tomuto účelu velice vhodný.
  Zdraví Pavel.