[OT] svtrikovani - BMW

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Březen 12 10:07:01 CET 2010


http://www.google.cz/search?q=vif+m2t+%C5%99edidlo&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:cs:official&client=firefox-a

----- Original Message ----- 
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>


No to asi ne... :-)

Ja mam tri roky diesel 2.0 HDI(predtim vzdy benzin) a aditiva jsem nikdy
nelil - auto startovalo na prvni otoceni a to ani moc nezhavi.

Nicmene ted jak bylo -11 a mene tak silene trapeni - evidentne ztuhla
nafta - do motoru neslo nic.

Takze jsem dal na radu kolegy (starej naftovej Golf 1.9) a koupil zimni
VIF. Musim rict, ze po cmrndnuti tri vicek tohodle srace do plne nadrze
(53l) to startuje i pri tech -15 opet bez problemu (jen vylitne po
startu bilej oblacek z vejfuku).

Ta konzistence toho VIFu vypada jako hodne hustej panenskej olivovej
olej a rozhodne to po zadnem redidle nesmrdi (smrdi to jinak docela
dost). Rozhodne z M2T a S6006 nenamichate VIF.

Jeste poznamku k nafte - tankuju cele tri roky na firemni pumpe (za tu
dobu jsem projel snad jen tri nadrze z jine pumpy) a jelikoz si pocitam
po kazdem tankovani spotrebu (dojizdim nadrz). V lete a na dlouhe streky
jezdim za 5.2-5.8l v zime je to cca o litr vic - to jsou dlouhodobe udaje.

Ted jak byly mrazy a problem se startem jsem natankoval u OMV Alpin
Diesel. Jakej byl muj sok kdyz jsem nameril spotrebu 8.5l - nikdy jsem
za tolik nejel. Ted mam natankovano zase v praci a spotreba opet
normalni. Ze bych trefil na nejakou mizernou naftu?

Radek Vicek

Dne 12.3.2010 7:45, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> No a víte co jsou ty vlastně aditiva zač? Je to ředidlo S6000/S6006 a
> obyčejný M2T.
>

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 



More information about the Hw-list mailing list