[OT] svtrikovani - BMW

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Březen 12 09:54:50 CET 2010


a myslite ze ta nafta netekla nekde po ceste, nebo ztuhla v tech vstrikovacich.
ty problemy s naftou ctu obcas na v konferencich ...
mam druhou naftu za 6 let, obe ojety auta, oc1/81kw a ted passat/85kw_pd. oba maj pres 300kkm a denne
v provozu 160km. tankuju podle nahody kde jedu a NiKDY jsem nemel problem s nastartovani v zadnejch
mrazech. taky tankuju od plny do plny a zmenu spotreby jsem nikdy nepozoroval mimo tezky nohy :-).
udrzba jen garaz doma, oleje nejlevnejsi polosyntetika a vykon+spotreba naprosta spokojenost :-)
me jednoznacne vychazi, ze z dnesnim dyzlem se proste MUSI porad jezdit :-)
tomik.    

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Friday, March 12, 2010 9:43 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] svtrikovani - BMW

No to asi ne... :-)

Ja mam tri roky diesel 2.0 HDI(predtim vzdy benzin) a aditiva jsem nikdy nelil - auto startovalo na prvni otoceni a to ani moc nezhavi.

Nicmene ted jak bylo -11 a mene tak silene trapeni - evidentne ztuhla nafta - do motoru neslo nic.

Takze jsem dal na radu kolegy (starej naftovej Golf 1.9) a koupil zimni VIF. Musim rict, ze po cmrndnuti tri vicek tohodle srace do plne nadrze
(53l) to startuje i pri tech -15 opet bez problemu (jen vylitne po startu bilej oblacek z vejfuku).

Ta konzistence toho VIFu vypada jako hodne hustej panenskej olivovej olej a rozhodne to po zadnem redidle nesmrdi (smrdi to jinak docela dost). Rozhodne z M2T a S6006 nenamichate VIF.

Jeste poznamku k nafte - tankuju cele tri roky na firemni pumpe (za tu dobu jsem projel snad jen tri nadrze z jine pumpy) a jelikoz si pocitam po kazdem tankovani spotrebu (dojizdim nadrz). V lete a na dlouhe streky jezdim za 5.2-5.8l v zime je to cca o litr vic - to jsou dlouhodobe udaje.

Ted jak byly mrazy a problem se startem jsem natankoval u OMV Alpin Diesel. Jakej byl muj sok kdyz jsem nameril spotrebu 8.5l - nikdy jsem za tolik nejel. Ted mam natankovano zase v praci a spotreba opet normalni. Ze bych trefil na nejakou mizernou naftu?

Radek Vicek

Dne 12.3.2010 7:45, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> No a víte co jsou ty vlastně aditiva zač? Je to ředidlo S6000/S6006 a 
> obyčejný M2T.
>

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list@list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


More information about the Hw-list mailing list