OT - objednavky za par korun

Info info@mcu.cz
Středa Březen 3 07:55:02 CET 2010

Dne 3.3.2010 0:04, Jan Galuszka napsal(a):
> Nepatrim mezi velke stezovatele, ale sem tam to je na prasky.
>
> Pomalu dochazim k nazoru zavrit internetovy obchod.
> Ne, ze by nebyli zakaznici, ale hodne zakazniku objednava zbozi za 50Kc ,
> 80Kc, .. a vic nez polovina objednavek je pod 200Kc.
>
> Kdyz je poinformuji, ze je balne 100Kc pri objednavkach pod 500Kc a postovne
> dle sazeb posty Obchodni balik, tak cast souhlasi a druha cast mi vynada a
> nuti me jit z balikem / doporucenym dopisem na postu a neda si vysvetlit, ze
> zajit na postu, vystat frontu, je vic nez pul hodiny.

Tím vytočitelem jsem nejspíš já. Akutně jsem sháněl jednu krabičku, když
jsem ji objednal u Honzi, tak mě ani nenapadlo žádat nějaké slevy na
poštovném, prostě jsem odklepl objednávku a ta odešla. Sakra tak tam
Honzo napiš, že minimální objednávka je xxxx Kč, že přes to voda neteče
a budeš mít klid.

D pozdravem
Kosťa.