OT - objednavky za par korun

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Březen 3 07:44:36 CET 2010

Dovolil bych si oponovat, aneb nas zakaznik, nas pan. Nekdo proste
potrebuje par kusu drobnosti za halirove polozky,
jsou zivotne dulezite pro beh nejakeho zarizeni, tak ho proste postovne
v radu 20-40 kc  nerozhodi, ale 100 kc a vic za obchodak se mu uz zda moc.
Chapu, kdyz jsou to dve ledky za 6 kc, tak bych taky prskal.
Co je problem a to vidim i u nas ve meste - posta.
Ten neskutecny moloch, kde je treba si na podani zasilky vzit volno. U
nas ve meste jsou dve posty , na jedne dve podaci okenka, na druhe tri.
Jeste nikdy jsem nevidel fungovat vsechny. Navic kdyz koukam na ty
pracovnice, jak jim vsechno trva, kolik ukonu musi udelat ... atd.
Ja na poste stravim vzdy minimalne 20 minut , pred Vanocemi je to hodina
a vic a neskutecne fronty.

JaKub