Spinane zdroje , ceny a tak vubec.

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Úterý Červen 15 20:35:01 CEST 2010

Tak jsme v rychlosti proletl tech cca 500 svabu pod kodovym oznacenim integrovane obvody pro zdroje, ale nenasel jsem nic co by vzdalene pripominalo cinskou kopii cehokoliv pouzitelneho, teda alespon cenove :-). Nasel jsme par IC, ktere cenou pripominali provedeni ze zlatal,ale to bylo asi tak vse.

Zum Gebet!

Pavel

>Poslusne hlasim, pane Oberleutnant, ze na fronte se situace meni kazdym okamzikem.

Se soucastkama je to stejne, zvlaste v soucastne dobe. Treba TME melo pred cca 1 rokem v pozadovane kategorii nejake cinske kopije LMxxx.

Dnes uz je nema, ale ma zase cosi jineho.

Takze pokud clovek chce vystourat to nejlevnejsi na trhu, holt musi investovat trochu casu, a aktualni nabidky si projit.

S pozdravem Pavel

  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz