Spinane zdroje , ceny a tak vubec.

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červen 15 19:25:58 CEST 2010

 15.6.2010, 19:16:55

Poslusne hlasim, pane Oberleutnant, ze na fronte se situace meni
kazdym okamzikem.

Se soucastkama je to stejne, zvlaste v soucastne dobe. Treba TME melo
pred cca 1 rokem v pozadovane kategorii nejake cinske kopije LMxxx.
Dnes uz je nema, ale ma zase cosi jineho.
Takze pokud clovek chce vystourat to nejlevnejsi na trhu, holt musi
investovat trochu casu, a aktualni nabidky si projit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz