Jedna bohuzel moje debata o PRIKONU a VYKONU

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pátek Červen 11 19:20:58 CEST 2010

jj, viem si predstavit. Nakoniec cela ta sranda stala vyse 820 milionov
eur. Na pripomenutie LHC stalo ca. 3mld eur co nie je ani 4x tolko
(hovori sa o nom ako najvacsie, najzlozitejsie, vsetko experiementalne
technologie atd.).