Jedna bohuzel moje debata o PRIKONU a VYKONU

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Pátek Červen 11 21:38:27 CEST 2010

No od nás brali jen tu bednu a klimu, jen dořešit technický detaily
sežralo čtyři týdny telefonování, pak jednu celodenní osobní poradu s
jejich vedením, kde se ukázalo, že vlastně neví co staví, neví co
potřebují, neznají možnosti, mají jen termín a cenový strop .. a vy už
se s tím nějak poperte. Nebyli schopni zodpovědět základní otázky a
odhaduju, že pouze potřebovali šasi na vyzkoušení, jestli se jim tam, a
jak, všechno vleze. Matně vzpomínám, že samotná výroba prototypu trvala
řádově další 4 týdny a cena byla určitě do 100K (s tím, že série měla
mít nějak kolem 40ks a cena spadnout na polovic). Pak se po nich na půl
roku slehla zem, kdy to snad testovali, schvalovali a kdoví co ještě,
jak to dopadlo nevim, ve firmě jsem tou dobou končil.

Po debatě s inženýry ze sýmenzu vykám naší žehličce.

T.V.