Fiskalni tiskarna, pouzitelna na Slovensku

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Červen 3 18:04:53 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 3.6.2010 od Rollfree:

> Ano, tak, jak jste to popsal, tak jsem si to predstavoval a tak si
> to pamatuju z davnych dob u nas. Pripada mi to logicke a rozumne
> (tedy po technicke strance). Jen jsem dostal informaci od firmy ze
> Slovenska, ktera tam sve SW produkty prodava, ze to tam prave takhle
> elegantne nejde.

> Mozna to ale vzniklo tak, ze pouzivali nejaky ten SW fiskalni modul
> proto, aby mohli vyuzit docasnou moznost mit fiskalni pamet
> oddelenou od tiskarny.

Já tu situaci na Slovensku neznám podrobně, ale když jsem onehdá
jezdil po školeních, tak bych řekl, že ta řešení jsou úplně stejná v
ČR před zrušením, na Slovensku i v Polsku. Ale mám takový pocit, že na
tom Slovensku byla kdysi možná nějaká ta softwarová řešení. V každém
případě si troufnu tvrdit, že řešení pomocí fiskální tiskárny, které
jsem popsal, bude stejné.

Jinak Elcom má stejné řady pokladen pro ČR i SR, liší se jen
firmwarem, který je uvnitř, a chová se velmi podobně. Nemají žádné
speciální řady pro Slovensko, notabene to je slovenská firma. Pro ČR
udělali jen nějaké drobné úpravy a bylo to.

Takhle pak vypadá ta fiskální tiskárna s displejem:

http://www.upos.com.pl/drukarki-fiskalne/fp-t88us-m2/

Nahoře je klasická tepelná Epsonka, pod ní fiskální modul a displej.
To je pak jako jeden celek s ty máš přístup jen na sériové rozhraní
toho fiskálního modulu, kam posíláš instrukce, co se má dělat.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601