Fiskalni tiskarna, pouzitelna na Slovensku

Rollfree rollfree na volny.cz
Čtvrtek Červen 3 17:53:19 CEST 2010

Ano, tak, jak jste to popsal, tak jsem si to predstavoval a tak si to
pamatuju z davnych dob u nas. Pripada mi to logicke a rozumne
(tedy po technicke strance).
Jen jsem dostal informaci od firmy ze Slovenska, ktera tam sve
SW produkty prodava, ze to tam prave takhle elegantne nejde.

Mozna to ale vzniklo tak, ze pouzivali nejaky ten SW fiskalni
modul proto, aby mohli vyuzit docasnou moznost mit fiskalni
pamet oddelenou od tiskarny.

rollfree

Od: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>

Ano, to se dá splnit. Musíš pořídit fiskální tiskárnu. Když ji pořídíš
jako hotovou, tak tím softwarem si do ní můžeš dělat, co chceš,
protože ona už zajistí, že si to pamatuje. Software pak být
certifikovaný nemusí. Ten zákazník-uživatel si pak musí zajistit její
nahlášení a servisní středisko, které se mu o ni bude starat.

Ty z programu nic nezapisuješ do té paměti, ty tam prostě zahajuješ
stvrzenku, posíláš datové řádky, vyvoláváš součet, zavíráš stvrzenky
apod. O zbytek se stará ten fiskální modul. Na pokyn pak udělá
závěrku, přesune denní součty do fiskální paměti, dodá kompletní
žurnál do PC pro skladování atd. Komunikace většinou normálně sériově.