optimální rozvod napájení u A/D převodníků

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna na conel.cz
Středa Červenec 21 11:14:33 CEST 2010

Taky zdravim,
odpoveded na vasi otazku je obtizne, protoze se ptate patrne spatne. K
ziskani plne rozlisovaci schopnosti prevodniku je treba krome cisteho
napajeni (dosahnete pouzitim vhodneho LDO plus filtru) resit jitter
vzorkovani, ktery vam muze zpusobit vetsi chybu mereni nez sum na
napajeni. Dalsi dulezita vec kondice vstupniho signalu a navazani na
senzor nebo merici misto. Vsimete si prosim diferencialniho vstupu,
ktery je pro dosazeni rozliseni velice dulezity. A pokud je to mozne,
udrzte charakter ziskavani signalu co najdale diferencialni. Nebo je
vhodne zvolit verzi s PGA, ktera zakladni kondici signalu vyresi za vas.
Pokud je na zbytku desky vetsi mnozstvi "rusicich obvodu" je velmi
jednoduchou a spolehlivou cestou udelat maly DC-DC izolovany mustek s
oddelenim seriovky (2 piny - nabidka je siroka, najdete i obvody od TI).
JM