Re: optimální rozvod napájení u A/D převodníků

Zdeněk lada zdenek023ster na gmail.com
Středa Červenec 21 12:31:50 CEST 2010

Zdravím,

Napájení bude z 9V baterie, takže veškeré rušení bude od displeje (posuvný
registr) a mikroprocesoru. Vstup bude zapojen tak že na +In bude měřené
napětí a na -In bude analogová zem, kterou musím někde propojit s digitální.
Vzorkovací frekvenci budu volit tak aby bylo maximálně potlačeno 50 Hz(bude
to přenosný přístroj a 50 Hz je všude). V podstatě mi stačí rozlišení 16
bitů, takže převodník má určitou rezervu.

Digitální zem bych rozlil na jedné straně desky okolo procesoru, zem od
displeje bych spojil u stabilizátoru s digitální a okolo OZ na vstupu bych
rozlil analogovou zem. Napadá mě pak spojit digitální a analogovou zem tedy
u převodníku jak psal pan Poucha, nebo u zdroje jak nám radili na jednom
školení freescale.

s pozdravem,

Zdeněk Roubal