RE: transformátor 150/75 Ohm VHF - dipol 75 Ohm

Vladimír Franek franek na skip.cz
Pondělí Červenec 19 16:44:29 CEST 2010

Zdravím, na VHF (ale i na HF) se používají na symetrizaci 50/50 nebo
75/75 buď "nacvakávací" ferity nebo feritové trubky umístěné
těsně pod připojené koaxu k dipólovému zářiči.
Funguje to mám to použité u antén na 50 a 70 MHz cca 10ks fer. trubek
vypreparovaných z kabelů k monitorům a navléknutých na koax.
   Vladimír