transformátor 150/75 Ohm VHF - dipol 75 Ohm

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Pondělí Červenec 19 16:30:36 CEST 2010

Ked uz sa rozobera takato tema, je nejaky overeny a v praxi pouzivany
postup na pripojenie jednoducheho dipolu 75Ohm na koax 75 ohm, teda len
"odsymetrizaciu" bez transformacie impedancie, vyuzitelne na prijem
rozhlasu v pasme FMII?
V HF sa pouziva par zavitov koaxu len tak bez jadra tesne pod antenou,
ale vo VHF som sa tym nestretol.
Diky.
Peter Tesar.