IP telefony - problem

APA navrhpcb na gmail.com
Pátek Červenec 16 13:48:22 CEST 2010

2010/7/15 Pavel Troller <patrol na sinus.cz>

> Zdravim,

> Tak to je myslim HOOODNE zjednodusene receno. V telekomunikacich delam a
> vim,
> ze vsichni tri se o firemni zakazniky pretahuji, jak mohou, je tam casty
> churn
> (prebeh) od jednoho ke druhemu a existuje rada hodne velkych firem (vcetne
> nadnarodnich, globalnich kolosu, bohuzel nemohu publikovat detaily), kteri

Treba CSOB, cisla TMobil - ale pod O2.
Existuji subjekty (zakaznici) u VF a TMo, co maji treba 20 az 45 tisic sim?
Asi ne. U O2 ano.

Ja jsem vychazel z vyhlaseni mluvcich VF a TM (mluvka O2 nebyl), kde padlo
jasne (resp. priznali), ze opravdu maji PREVAHU residentu (ale neumim uz
rici,m zda pocetni, anebo obratovou anebo ziskovou) a soucasne znam ramcove
smlouvy O2 a proto bych se VELMI divil, kdyby nekdo velky sel do komplotu s
VF a TM... I kdyz, v dnesni dobe, se zase O2 zacalo chovat jinak a potira
kanibalizaci ci jak to presne nazvat (optimalizace zisku) a je to o tom, co
kdo nabidne a O2 muze nabidnout nejvic, IMHO kdyby chteli, mohou zbyle dva
zlikvidovat cenove (maji nejnizsi naklady, optiku do kdejake vesnice, odkud
mohou natahnout 3G, coz ostatni musi tahat vzduchem nebo si najimat trasy od
O2 ci jinych)...

U pevnych ADSL se jim to s prehledem zadarilo, koncova cena 16Mb O2 mensi
jak pronajem LLU a pritom je to :-) Na(ne)stesti vetsina vovcanu i firem jen
nadava (a nadava na O2 i kdyz technicky je to nesmysl) a neumi zmenit,
stejne jako v bankovnictvi, tak i v telco, se za lenost dost plati.