mikroE pascal pro silabs + ladeni sw. origo krabkou ??

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Středa Červenec 14 13:07:28 CEST 2010

dekuji za nahlednuti k mikroe, zkusim to demo.
tomik.

________________________________

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of andrej jancura
Sent: Wednesday, July 14, 2010 1:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: mikroE pascal pro silabs + ladeni sw. origo krabkou ??

Ahoj,

po precitani vsetkych datasheetov od mikroE si myslim, ze nie. Mam
pocit, ze to ma len sw simulator. Zial presnu odpoved Vam nedam, pretoze
mikroE ani Silabs nemam, tak som skusil pomoct aspon s anglinctinou.
Skuste si ale stiahnut demo z mikroE a pohrat sa s tym. V najhorsom
budete ladit v Silabse a kompilovat v mikroE.

A.