Siemens M740AV

RTE rtepema na volny.cz
Úterý Červenec 13 17:37:02 CEST 2010

Zdravím znalce Linuxu. Mám přijímač viz. subj. a potřeboval bych radu se
sítí. Po síti funguje vše, jen ne připojení síťového adresáře. Občas se
to povede, pak to pár dní funguje a posléze to samo zmizí. Řekl bych, že
o něco úspěšnější je pevná IP adresa připojovaného počítače, ale občas
to funguje i s DHCP. Počítač s síťovým adresářem má W2000, firewall
(Eset) může být zapnutý i vypnutý bez pozorovatelného efektu.
FW mám  Lemmi-03cz1: 2.3.59. Problémy byly ale stejné i u předchozí
verze FW.

Síť má ADSL router Huawei od O2, za ním je přepínač.

Ping: funguje jak s pevnou adresou, tak s DHCP, nelze ale použít síťové
jméno přijímače (nyní Siemens).

FTP: funguje s pevnou IP adresou (Total Commander 7)
HTTP: funguje s pevnou IP adresou
Cridmanager: Java aplikace pro práci se soubory pod Windows; funguje s
pevnou IP adresou.
Připojení adresáře v síti: na každém počítači mám uživatele se jménem
m740av a se stejným heslem. Práva k adresáři jsou všechna.

Nevím si s tím rady. Potřeboval bych postrčit správným směrem. Další
menší problém je připojování USB disků. jeden funguje jakž takž, pokud
není plný, druhý originál Seagate Pipeline 1TB sice funguje, ale při
následujícím probuzení přijímače z úsporného režimu vždy hlásí
!Používejte tlačítko ON/OFF pro vypnutí..... a následně dělá kontrolu
disku, což trvá více než 10 minut. Chtělo by to asi prodloužit při
připojování disku timeout, jenomže nevím jak.

Díky za případné rady.

Petr Mařík