Uprava radia Selena 216 na zapadnu normu

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Červenec 10 11:30:42 CEST 2010

Podobné věci jsem prohlašoval do té doby než jsem postavil potřebnou
měřící techniku a ty své "skvosty" jsem si po sobě přeměřil. Ujišťuji
Vás že to byl šok. A ano, všechna ta zařízení "fungovala" a byl jsem s
nimi do té doby celkem spokojený.

Konvertor - ne, doporučit nemohu nic. Konstrukce, kterou jsem kdysi
použil je dnes beznadějně zastaralá. Už tenkrát jsem to ušil horkou
jehlou ze zastaralých součástek. Muselo by se něco vybastlit. Dnes bych
asi použil NE612 a nějakou tu bižuterii okolo. NE612 ve svých
konstrukcích nepoužívám pro nízkou odolnost ale pro tento účel by asi
bohatě postačoval. Žádný velký problém takové zařízení vyvinout není.
Jen je to zbytečná ztráta času když za 500 koupím rádio s lepšími
parametry...

     Martin.