Uprava radia Selena 216 na zapadnu normu

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Sobota Červenec 10 15:46:04 CEST 2010

to je presne ono a domnievam sa ze aj preto si ludia bez pristrojov
myslia ze vysokofrekvencne je ducharina :-)
Ked ide o radio alebo nieco kde su velmi velke rezervy v kvalite signalu
na to aby "to fungovalo" tak sa nieco da zlepit, nejak potocit, hra to,
vybavene.
Ked si to clovek ale postavi na stol, pripoji na network analyzer alebo
podobny pristroj tak zisti ze tu chyba 20dB, tam sa odraza polovica
signalu, hentam je faza otocena o 180 stupnov a zacne rozmyslat nad tym
ako to vibec fungovalo. Potom sa to nastavi spravne a radio ma zrazu o
30dB lepsiu citlivost alebo vyrazne lepsiu selektivitu...
Presne tak ako ja vzdy rozmyslam nad tym ako funguje wifi zariadenie
pripojene 5 metrami koaxialu s priemerom 2mm :-)
b.