kviz na piatok - detekcia kablu v zvazku

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Leden 12 12:54:45 CET 2010

jj, tie Fluke pristroje 2042 som uz pozeral, daju sa kupit uz za 500
eurakov. Medzicasom sa zistilo ze databaza je predsa na nieco dobra a
mozno k tomu najdu vykresy :-) Takze uz nebude treba hladat medzi 100
kusmi ale len ~12, co znacne zjednudusi problem.
b.