kviz na piatok - detekcia kablu v zvazku

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Leden 12 14:34:10 CET 2010

My mame ten levny Fluke  http://www.fluke.sk/index.php?show=eshop_zobraz_tovar&id=1287 (dostali jsme ho zdarma k drahemu Ethernetovemu meraku) a je to pristroj temer na nic. Hledani s nim v huste rackove skrini je dosti probematicke a spise jen orientacni (najdete sekci, kde kabel je, ale dohledat primo dany konec kabelu je temer nemozne, protoze se to hrozne indukuje do okolnich kabelu, takze odpovedi jsou nejednoznacne). Tam, kde je kabelaz ridka to hleda v pohode.
Druha vada na krase je, ze silene zere baterky (klasicke 9V placatky) a to i pri vypnutem spinaci, coz fakt dost nechapu (mechanicky spinac, zadna standby elektronika). Resenim je po mereni baterku vzdy vyzicky odpojit od konektoru, ale takovehle chovani bych ocekaval od chrastitka z Vietnamske trznice a ne od "znackoveho" pristroje. Kdyz jsem tyto jeho vlastnosti odhalil, pochopil jsem proc ho Fluke rozdava zadarmo (i kdyz si tim popravde receno velmi kazi jmeno).

Jakub Serych