fill #925

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Únor 27 06:13:01 CET 2010

> ...fill #925 sa zurivo pripravuje, vsetci zodpovedni inzinieri z nasej sekcie uz opustili alebo prave opustaju krajinu, neklamny dokaz ze restart je uz o
> niekolko okamihov :-)))
>
> balu (cakajuci na letisku)

Zdravím,
  tak máme ráno a beam nikde :-). Sledoval jsem to do cca 21:30, jako druzí
sledují třeba hokej, ale řekl bych, že ta mašina má pořád přesilovku :-).
Neustále někde něco nefunguje tak, jak by mělo, do toho otevřené dveře, jeden
access za druhým, až mne to už znudilo a šel jsem spát... A vida, o nic jsem
nepřišel. K tomu ještě nepříliš jasná zpráva "No beam before 8h tomorrow",
která byla zanechána dnes v 00:55, takže nechá člověka na pochybách, zda ten
beam bude vlastně dnes (sobota), nebo zítra (neděle), což by strohá
interpretace samozřejmě napovídala.
  Inu, je vidět, že ten Higgs sabotuje, co může :-). Ale rozhodně držím všem
palce, ať už se to konečně zase rozeběhne! A lyžující nechť si nezlámou
končetiny, aby se měl o mašinku kdo starat :-)!
  Zdraví Pavel.