fill #925

Daniel VALUCH daniel.valuch@orange.fr
Sobota Únor 27 09:04:44 CET 2010

ja som si to tiez otvoril okolo polnoci a teraz a vidim ze som urobil dobre ze som prec :-)
Minule som spominal nasrateho chlapika s diodou na voziku, tak teraz ich potrebuju podla zaznamu v denniku 25. By ma zaujimalo co sa posralo...
Ty to sledujes jednym ockom z tepla domova, ale ked sa to cele spusta tak ludia zodpovedni za system sedia rovno v masine, aby mohli okamzite
reagovat v pripade problemov, aby sa zbytocne nestracal cas. Je tam hluk, zima a hlavne nuda. Clovek potom pride na radu namiesto o 10-tej rano
niekedy o 3-tej v noci o 2 dni neskor. Je to celkom vycerpavajuce. Ale teraz som daaaaalekooooo :-))
b.