Re: RE: Re: Posouzení požární bezpečnosti staveb - EPS

J.Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Únor 26 21:39:10 CET 2010

Dobry den a dekuji za odpoved,
samozrejme bych rad, kdyby ty ucpavky u nas byly udelany.
Problemem je, ze by to melo mi atest. Nabidka firem je dosti siroka ale
kvalita od firem je ruzna.
Co se tyka atestu, tak 2 firmy z deseti, tedy aby takovy atest pozdeji
vyhovel pri problemu.
Prijde firma a rekne mi vam to udelame. Zabetonujeme a bude.
Solidni firma udela kolem stoupacek a vsech vedeni spravne osetreni, ale kde
je malo mista, coz je naz pripad, tak to stejne musi nejak osulit.
Co ted, nedelat to vubec a byt trvale v ohrozeni ? nebo vzit firmu co to
zabetonuje a  v pripade pozaru to neprejde. Maji take atest, ale vim, ze to
neni dle predpisu. Nebo jit cestou firmy, kde to udelaji a maji atest a
stejne to udelaji tak jak muzou. Neni proste misto na perfektni praci. V
nekolika bytech je to  po rekonstruki koupelen vpodstate nepristupne. Museli
bychom jim koupelu castecne rozbourat.
Mate s tim nekdo zkusenosti ?
Jindra Polivka