Re: RE: Re: Posouzení požární bezpečnosti staveb - EPS

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Únor 26 22:05:24 CET 2010

On Fri, 26 Feb 2010, J.Polivka wrote:

> [...]
> vyhovel pri problemu.
> Prijde firma a rekne mi vam to udelame. Zabetonujeme a bude.
> Solidni firma udela kolem stoupacek a vsech vedeni spravne osetreni, ale kde
> je malo mista, coz je naz pripad, tak to stejne musi nejak osulit.
> Co ted, nedelat to vubec a byt trvale v ohrozeni ? nebo vzit firmu co to
> zabetonuje a  v pripade pozaru to neprejde. Maji take atest, ale vim, ze to
> neni dle predpisu. Nebo jit cestou firmy, kde to udelaji a maji atest a
> stejne to udelaji tak jak muzou. Neni proste misto na perfektni praci. V

Otazka je proc chcete ten atest kdyz ho nemusite mit. Verte mi ze daleko
lepsi nez nejaky atest je dohlenout na to aby to udelali poradne. Obvykle
to byva tak ze na drahe skoleni posle firma jednoho cloveka, vsichni pak
matlaji tmel a ten jeden s atestem na to nakonec obejde a nalepi razitka.
V tom lepsim pripade.

A jestli je nekde situace spatna ze to nejde dobre provest, tak se to
nezmeni ani kdyz to bude delat nekdo s atestem. A kdyby doslo k pozaru
tak to ze jste udelali navic amatersky nejaka opatreni navic Vam nemuze
nikdo zazlivat. Tedy doufam ze zatim soudy soudi podle reality a ne podle
toho coby kdyby.