OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop? //

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Únor 26 14:38:12 CET 2010

Kdzy reknete A reknete taky B. Ten vydelek CEZu je i za tento rok ,
prodal elektrinu dopredu ne ?

Nicmene to nic nemeni na tom , ze jsem si kupoval jakozto cesky statni
zamestnanec hadry na manhattanu, ktere byly daleko levnejsi nez u nas
:) Myslim , bezne znackove.
Spousta mamin na materske se uz dneska zivi tim , ze si vozi hadry z
UK(treba NEXT ) a prodavaji to tady . Nam to vozi kamarad , ktery sem
pravidelne jezdi . Staci si to po internetu objednat oni mu to
nachystaji a jen prijde a zplati...

snehulak