Softwarove radio

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Únor 27 13:03:12 CET 2010

Původní zpráva ze dne 27.2.2010 od Miroslav Mraz:

> Ano, to je snad všechno založeno na Tayloe detektoru. Ten se mi
> nějak nepovedlo rozchodit. A základní problém, to je dostupný
> přeladitelný oscilátor s dostatečnou stabilitou tam taky není řešen.
> Většinou používají Si570 od Silicon Labs, ale to se mi doma v
> šuplíku neválí. Kdybych to měl konstruovat znovu a lépe, asi bych
> šel spíš do DDS od AD.

Mně tohle nebere. Ale můj táta si to chce stavět. Už mi říkal, že má
objednané všechny součástky, tak se do toho asi pustí. Můžu pak
případně telegraficky informovat, jestli mu to chodí nebo ne :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601
ICQ: 21215917, Live: clexpert@clexpert.cz, Skype: callto://clexpert