OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop? //

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Únor 26 09:01:41 CET 2010

Nojo, ale když si nechám z Ameriky poslat oblečení pro děti za 25 USD
které tady stojí 3000 Kč tak tím nic neporušuju, nikdo mi (zatím ?
:-)) nepředkládá k podpisu smluvu, že bundička bude nošena pouze na
území USA (včetně zahraničních výsostných území a lodí plujících pod
vlajkou USA). Bohužel u toho SW si můžou prodejci dělat co chtějí a
alternativa defacto není.

Ales Prochaska