OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop? //

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Únor 26 09:13:52 CET 2010

Kdyby jen u SW, u audio visuálních del svet dokonce rozdelen na nejake
pofiderní oblasti a prehrat v EU prehravaci film z USA defakto legalne nejde
a to nejen pravne, ale i technicky.
Je zajimave, ze tohle EU nevadi, ale kvuli nejakému pofidernímu IE ve
Windows se mohou zvencnout.

Vyrobci HW to delajit také, viz zde jiz probirane AV Recevery Onkyo v USA
defakto polovicni ceny (50000 vs 23700), ale i kdyz Onkyo dela verzi s
prepinanim 230/110 tak do USA se dela speciální pouze 110V verze :-)

Nicmene nemusime do USA, jak skodovky tak plnenske se vyplati nakupovat v
sousednim nemecku atd.

Nicmene co chcete, podivejte se do nejake diskuze o bankovnich poplatcích,
ktere mame nejvyssi v EU, klienti ceské spořitelny se pod clankem budou
hrdine bit v prsa jaci jsou pasaci a prohlasovat, ze je nejaka stovka
nezabije a lidi, kteri presli k MBank budou nazyvat socky. TOomusí byt nejak
nardni degenerace nechat se okradat a jeste tomu tleskat.

PN